mandag 8. september 2014

Første uka i Malta!

Nå har jeg vært i Malta 1 uke og en dag. Jeg hadde tenkt til å skrive litt om hva jeg har opplevd i løpet av uka.

31.August.14 - rundt kl 08:00 møttes vi på meetingpoint i gardemoen. Etter det hadde vi levert bagasjene og ordnet billetter.
Bilde av Henriette, Andreas og meg - På vei til Malta

Når vi kom fram hadde flyselskapet greid å rote bort alle bagasjene våres, så da visste vi at vi måtte gjøre oss klare til å kjøpe klær,tannbørste osvosv. Vi ble hentet på flyplassen og da ble vi kjørt til leillighetene våres. (vi fikk bagasjen etter 5 dager)


Dagen etter var alle klare til skolen, vi hadde misforstått litt så da trodde vi at vi skulle finne veien til skolen på egenhånd, etter en liten stund fant vi ut at det var lurere å ringe Ghizlaine. Da fikk vi beskjed om å vente ved en kirke, 20 minutter etter ble vi hentet.

Bilde av gjengen når vi ventet på Ghizlaine

Vi ble kjørt til skolen og der fikk vi møtt kontaktlæreren våres, Cecil - UTROLIG flink og morsom lærer, må nesten si at skoledagene går altfor for fort fordi det er så morsomt og lærerikt.

        Bilde av Henriette, Cecil og meg                   
                                                                                    Bilde av meg, Andreas, Miriam og Margit (første skoledag) 


Ellers har vi reist rundt i Mosta (der vi bor) og gjort oss kjent i byen, vi har også vært i Valletta, San Gwann og Paceville. De to siste dagene har vi vært på stranda Ghadira. 

Slenger ut et bilde av Andreas! På vei til skolen.

Bilde av skolen vi går på (EIE)

Bilde av utsikten ved sjøen

Andreas og meg på stranda i Ghadira
Bilde av Ghadira Beach

Jeg regner med at jeg skal skrive nytt innlegg om en uke. 


-Zakaria Raja






1 kommentar:

  1. Greit innlegg, Zakaria. Skriv mer, ikke minst om jobben din. Det er spennende å høre hvordan det går. Vi i Internasjonalt servicekontor kommer på besøk 13. - 16. oktober. Snakkes da:)
    Hilsen Pål

    SvarSlett